051 258 300 Pokličite nas, tukaj smo za vas
(0)
Vaša košarica je prazna!
Kategorije

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošne informacije o spletni trgovini KUPIdanes.si

Osnovni podatki o podjetju

Polno ime: PLUS TEHNIKA, trgovina d.o.o.
Kratko ime: Plus Tehnika d.o.o.
Teharska cesta 4, 3000 Celje

Telefon: +386 51 258 300
E-pošta: info@kupidanes.si

Facebook: kupidanes.si
Instagram: kupidanes.si

TRR: SI56 0223 2026 1396 425
Matična številka: 6536093000
Davčna številka: SI 58476610
Zavezanec za DDV: DA

Podatki podjetja o vpisu v register - Ajpes
Datum vpisa pri registrskem organu: 23.1.2014

Registrski organ: AJPES, izpostava Celje

Vrsta lastnine: Zasebna lastnina
Pravnoorganizacijska oblika: družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)
Vrsta organa nadzora: nima organa nadzora
Lastništvo: 100 % slovensko
 

Kontaktni podatki in delovni čas

Spletna trgovina in sedež podjetja

Teharska cesta 4, 3000 Celje

Telefon: 051 258 300
E-mail: info@kupidanes.si
Facebook: kupidanes.si
Instagram: kupidanes.si

Delovni čas spletna trgovina in prevzemno mesto:
pon.-čet.: 8.00 do 16.00 ure
petek: 8.00 do 13.00 ure
sobota, nedelja zaprto

Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Pravila in pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Pravila in pogoji pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine KUPIdanes.si (v nadaljevanju spletna trgovina), ki jo upravlja PLUS TEHNIKA, trgovina d.o.o., Teharska cesta 4, 3000 Celje, matična številka: 6536093000, davčna številka: SI 58476610 (v nadaljevanju trgovec), pravice in obveznosti ter poslovni odnos ponudnika do obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki preko spletne trgovine izvršijo nakup (v nadaljevanju kupec).

Pravila in pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in kupcem. Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so kupcem na vpogled tudi na prevzemnem mestu trgovca.

Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:
- podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine (vsak artikel, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine (izdelki v košarici 7 dni);
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta stalno ažurira ter pogosto in hitro spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravi, trgovec prosi, da ga kupec o njih obvesti preko kontaktnih podatkov, objavljenih zgoraj.

Naročilo izdelkov

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom ''potrditev naročila iz spletne trgovine''. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.

Po preveritvi dobavljivosti trgovec pošlje kupcu potrdilo naročila s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec pošlje po spletu potrditev naročila s strani kupca. Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Izdaja računa

Trgovec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca oziroma je natisnjen račun priložen k dostavljenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem osebnem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov trgovec ni dolžan upoštevati.

Postopek naročanja

Izdelke iz naše ponudbe lahko enostavno naročite:

Naročene izdelke vam pošljemo na dom, lahko pa jih osebno prevzamete tudi na sedežu trgovca. Vsa naročila, ki so izvedena in potrjena s strani trgovca najkasneje do 13. ure (izdelki na zalogi), gredo še isti dan naprej v dostavo in so naslednji dan že pri vas (to velja izključno za izdelke na zalogi). Če izdelka ni na zalogi, vas obvestimo preko telefona ali preko e-pošte.

Naročila preko spletne trgovine | "enostavno z nekaj kliki"
naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

1. korak prijavite se v spletno trgovino (če nakupujete prvič, se predhodno registrirate ali pa naročite "kot gost")

2. korak izberite izdelke, velikost in količino ter jih dodajte v košarico; pomagajte si z iskalnikom ter filtri 

3. korak v košarici lahko spremenite količino izdelkov ali pa jih odstranite iz košarice

4. korak po kliku na gumb "Na blagajno" se vam prikaže obrazec za naročilo, kjer lahko spremenite plačilno metodo ali dostavo, prav tako lahko spremenite naslov plačnika ali naslov za dostavo

5. korak na strani za naročilo imate povzetek vseh izbranih izdelkov, izbrane plačilne metode ali izbrane dostave; za spremembo izdelkov se vrnite v košarico, plačilno ali dostavno metodo pa spremenite na strani  za naročilo

6. korak sledite navodilom, ki se vam izpisujejo na posameznih korakih naročila in nakup zaključite

7. korak ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto, ki potrjuje nakup in povzema njegovo vsebino

8. korak vsako spremembo statusa naročila (potrjeno, poslano, po predračunu) boste prejeli preko e-pošte

Če imate pri nakupu kakršnekoli težave (izguba gesla, napačna izbira izdelkov ipd.), nas pokličite oziroma nam pošljite e-pošto z opisom problema.

 

Naročila preko e-pošte | "enostavno brez tveganja napake pri naročilu"
naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

1. korak napišite izdelke in količino - napišite oznako izdelka, barvo, velikost,

2. korak napišite način plačila (po povzetju, predračun)

3. korak napišite ime, priimek in naslov; če naročate kot pravna oseba, dopišite ime podjetja in davčno številko

4. korak naročilo pošljite na e-poštni naslov: narocila@kupidanes.si

5. korak odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času, preverili zalogo izdelkov ter vam sporočili datum dobave

Naročila preko telefona v času uradnih ur
naročilo lahko oddate v času uradnih ur.

1. korak pokličete na telefon 051 258 300 in prodajniku oddajte svoje naročilo - izdelke in količino . Pripravite si oznako izdelka, barvo, velikost,… 

2. korak prodajalec vas vnese v sistem in poveste mu način plačila (po povzetju, predračun)

3. korak prodajalec napiše v sistem ime, priimek in naslov; če naročate kot pravna oseba, dopišite ime podjetja in davčno številko

4. korak naročilo pošljite na e-poštni naslov: narocila@kupidanes.si

5. korak v primeru zaloge bo naročilo oddano, v nasprotnem primeru vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, preverili zalogo izdelkov ter vam sporočili datum dobave.

Obveščanje o naročilu

KUPIdanes.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupec v spletni trgovini ima vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi. Prejeto naročilo se pregleda, preveri dobavljivost oz zalogo naročenih artiklov in se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Zaradi preverjanja podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave se lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke se kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči. Artikel bo odstranjen iz naročila in vrnila se bodo kupcu morebitna že vplačana sredstva (brez obresti), ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Kupidanes ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih spletna trgovina nima na zalogi.

Naročilo je odpremljeno / naročilo je pripravljeno za prevzem

Trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora trgovca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 051 258 300 ali po e-mailu na naslov narocila@kupidanes.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Dostava izdelkov

Dostavo izdelkov za nas opravljajo podjetja GLS, Pošta Slovenije in trgovec sam, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost naročenega blaga, pri čemer se kupec izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Za nedobavo blaga, ki je bil ustrezno predan dobavitelju, vendar ni bil predan kupcu, ne odgovarjamo.

Dobavni rok

Rok dostave je odvisen od posameznega naročila oziroma vrste blaga in dobavnih rokov dobaviteljev.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi v skladišču trgovca, je praviloma od 1 do 3 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje, pri čemer se blago praviloma odpremi še isti dan ob izpolnjenih pogojih za dostavo.

Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana do 13. ure, bodo odposlana še isti dan. Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana po 13.00 uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oziroma naslednji delovni dan, v primeru naročila izven dostavnih dni dostavljavcev.   

Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja. Kupec je o dostavi obveščen z obvestilom o odpremi. Dostava se vrši na naslov, ki ga kupec vnese ob oddaji naročila.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu. 

Stroški dostave

Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.

Za male pakete do teže 40 kg je strošek dostave 3,99 eur. Za srednje pakete od teže 40,01 do 60 kg je strošek dostave 11,99 eur. Za velike pakete od 60,01 kg naprej je strošek dostave 16,99 eur

Akcija ''brezplačna dostava''
V primeru, da je na spletni strani objavljena akcija za brezplačno dostavo ali so označeni posamezni izdelki v trgovini, velja za naveden čas trajanja akcije brezplačna dostava za vse pakete ne glede na vrednost in težo izdelkov.

Osebni prevzem
Kupci lahko kupljeno blago osebno prevzamejo na sedežu trgovca in ob naročilu to tudi označijo. V tem primerov stroškov dostave ni. Kupce naprošamo, da pred osebnim prevzemom na sedežu trgovca obvezno preverijo točnost in dobavljivost naročenih artiklov na telefonski številki 051 258 300 ali na e-naslovu narocila@kupidanes.sisaj lahko prihaja do napak v zalogi.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Redna cena je maloprodajna cena in predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja ali proizvajalca.  Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z opredeljenimi načini plačila, pod vnaprej navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa. Popusti, promocijska koda (kuponi za popust) ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene v spletni trgovini za veleprodajo ne vsebujejo DDV oziroma je ta podatek izrecno naveden. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila zi načini plačila, navedenimi v nadaljevanju.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub prizadevanju trgovca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec

  • a) kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; in

  • b) kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Kupon za popust (promocijska koda)

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejen. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v Kupidanes e-novicah, ki jih pošiljamo članom Kupidanes kluba ali v drugih medijih oz. družabnih omrežjih.

Uporaba kupona za popust oz. promocijske kode:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono košarice (zgoraj desno). Pod izbranimi artikli je polje pred katerim piše »Vstavite kupon za popust«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Ob vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo. Postopek nakupa nadaljujete kot običajno.

Načini plačila

Trgovec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • z gotovino ob prevzemu;
  • z nakazilom po predračunu na račun trgovca;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA, Maestro);
  • z obročnim plačevanjem (Leanpay).

Plačilo na prevzemnem mestu

Na prevzemnem mestu je možno plačilo:

  • z gotovino;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, BA Maestro, Diners Club, Karanta). 

Pri plačilu s plačilno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila oziroma kakršnekoli druge spremembe s stani uporabnika obvestite na elektronski naslov  narocila@kupidanes.si.

Plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski račun trgovca (po izdanem predračunu)

Naročeno blago lahko plačate z nakazilom na transakcijski račun trgovca preko katerekoli banke, Pošte Slovenije oz. druge organizacije za plačilni promet. Plačilo izvedete na podlagi elektronskega sporočila, ki ga prejmete po oddaji naročila. Pri plačilu navedite točen sklic - številka predračuna in s tem prispevajte k hitrejši izvedbi naročila. Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun. Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka.

Plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami

Ko je izdelek dodan v košarico, lahko z nakupovanjem nadaljujete, v kolikor pa želite kupiti samo en artikel, kliknete na ikono košarice (zgoraj desno). Prikaže se vam povzetek vaše košarice s skupnimi zneski in morebitnimi popusti. S klikom na gumb ''Na blagajno'' se vam prikažeta dve možnosti - nakupujete lahko kot gost ali pa kot registriran uporabnik. Po ustrezni izbiri se vam prikaže hitri nakup. Po vpisu podatkov naročnika izberete opcijo "Kreditna kartica'' in preverite podatke.

S klikom na gumb "Oddaj naročilo" naročilo oddate, zatem pa ste preusmerjeni na varno plačilno spletno stran:

  • v polje "Card Number" vpišete številko plačilne kartice oz PAN in CVV, v kolikor ga kartica ima,
  • izberete datum poteka kartice ("Expiration Date");
  • s klikom na ikono "Submit" potrdite nakup;
  • nakup je popolnoma zaključen s klikom na ikono "Pay".

V primeru plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovca.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca mora le-ta obvestiti trgovca po spletni pošti za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Plačilo z obročnim odplačevanjem Leanpay

Leanpay je obročni način plačevanja, kar iz vašega doma. Ne potrebujete obiska banke in odobritev se izvrši kar preko spleta. Svoj nakup lahko razdelite na do 24 mesecev brez obiska banke, kar ob naročilu v spletni trgovini

 

Pogoji obročnega plačevanja:

  • Minimalni znesek kredita: 50 EUR
  • Maksimalni znesek kredita: 3000 EUR
  • Minimalen mesečni obrok: 10 EUR
  • Način odplačevanja kredita: SEPA direktna bremenitev

*Strošek ocene rizika poravnate s plačilom ob nakupu. EOM se lahko spremeni, če se spremenijo določeni podatki, ki so uporabljeni za njen izračun.

Vsi ostali pogoji so objavljeni na www.leanpay.si

Osnovni pogoji za plačilo na obroke:

  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • stalno bivališče v Republiki Sloveniji;
  • starost ob odobritvi med 18 in 73 let:
  • redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela);
  • pozitivna kreditna ocena.

 

Podatki, ki jih v tem primeru potrebujemo:

  • telefonska številka;
  • davčna številka;
  • osebna izkaznica;
  • številko osebnega bančnega računa;
  • debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje na spletu (v postopku bo potrebna avtorizacija kartice v znesku 1€, kateri bo takoj povrnjen na kartico).

 

Leanpay je od Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo prejelo dovoljenje za potrošniško kreditiranje v RS (št. dovoljenja: 323-8/2018/9).

Skladno s Splošnimi pogoji lahko Leanpay od kreditojemalca kadar koli zahteva sledeča dokazila:

  • kopijo mesečnega bančnega izpiska iz katerega mora biti razviden priliv plače v preteklih 3 mesecih oz originalni izpis prometa na osebnem transakcijskem računu iz aplikacije e-banke iz katerega se nedvoumno razvidni navedeni podatki
  • ali potrdilo banke o prilivu na osebni transakcijski račun iz naslova plače preteklih 3 mesecih 
  • ali potrdilo delodajalca o izplačani plači (plačilni listi) za pretekle 3 mesece

Sistem obročnega odplačevanja:

1. Izberite obročno odplačevanje Leanpay

Ob zaključku nakupa v spletni trgovini ali pri trgovcu izberete način plačila na obroke Leanpay.

2. Počakate na odobritev

Postopek ne traja dlje od štirih (4) minut. Sistem Leanpay o odobritvi kredita odloča na podlagi zbranih podatkov in podatkov, ki jih pridobi v centralnem kreditnem registru SISBON. Odobritev kredita je odvisna od trenutne zadolženosti kreditojemalca ter njegove izkazane plačilne discipline.

3. Zaključite nakup

Izberete število obrokov, ki vam najbolj ustreza. Kreditno pogodbo podpisujete v digitalni obliki in jo prejmete na vpisan elektronski naslov. Kreditno pogodbo, splošne pogoje ter politiko zasebnosti si lahko ogledate tudi v osebnem portalu Moj Leanpay. Povezavo za dostop do portala boste po opravljenem nakupu prejeli v sms sporočilu in v elektronski pošti. Po pošti boste prejeli verifikacijski list, katerega boste skupaj s poštarjem izpolnila.

4. Poravnate obveznosti

Vsak mesec boste o obroku pravočasno obveščeni.

Odstop od pogodbe

Kupec potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe)ima pravico, da v štirinajstih (14) koledarskih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov trgovca narocila@kupidanes.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovec kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo blaga  

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali pošlje po pošti na sedež trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov trgovcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je štirinajst (14) dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v štirinajstih (14) dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni oz. primerni embalaži. 

Vračilo kupnine

Potrošnik mora ob odstopu od pogodbe trgovcu sporočiti vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je le ta odprt).

Vračilo kupnine lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija in stvarna napaka

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu dobavitelja ali proizvajalca ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu proizvajalca ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira trgovca, ki mu bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je trgovec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Trgovec  v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh (2) letih od prevzema blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti trgovca po e-pošti na narocila@kupidanes.si v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in trgovcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik trgovcu sporoči osebno, o čemer mu trgovec mora izdati potrdilo.

Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki, ima pravico od trgovca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora trgovec čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Trgovec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem izdelkov, vrnjenih z obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je trgovcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil trgovcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Trgovec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku štirinajstih (14) dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo trgovcu na naslovu njegovega skladišča. Trgovec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka šestih (6) mesecev od dneva obvestila. Trgovec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1,00 EUR na dan) ter pravico do povračila vseh stroškov, potrebnih za ohranitev artikla.

Po poteku šestih (6) mesecev od dneva obvestila lahko trgovec artikel proda prek svoje spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov trgovca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko trgovec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Trgovec petnajst (15) dni pred iztekom šest (6) mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Varnost

Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja SSL (Secure Sockets Layer) enkripcijo, kar pomeni, da so podatki, ki nam jih posredujete vedno šifrirani ter dostopni samo vam in naši spletni trgovini.

Varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami potekajo na strežniku, za katerega varnost zagotavlja Sistem Activa. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku trgovca. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Varovanje osebnih podatkov 

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira. Trgovec obdeluje vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

 

Trgovec se zavezuje, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani trgovca. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

 

Več informacij o varovanju osebnih podatkov vam je na voljo tukaj.

Podatki uporabnikov spletne trgovine

Spletna trgovina lahko samodejno zbira nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo:

  • naslov IP,
  • vrsta brskalnika,
  • imena domen,
  • čas dostopanja in
  • naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v spletni trgovini trgovca.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik spletne trgovine sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Podatki registriranih uporabnikov spletne trgovine

Trgovec obdeluje naslednje podatke članov spletne trgovine:

  • ime in priimek,
  • e-poštni naslov,
  • kontaktni telefon,
  • primarni naslov in naslove za dostavo,
  • državo prebivališča,
  • čas in datum registracije in
  • arhiv komunikacije s trgovcem.

Trgovec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Z nakupom ali vpisom v spletno trgovino kupec dovoljuje, da trgovec shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: za telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo kupcev, anketiranje, statistične obdelave. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Podatki gostov spletne trgovine

Za goste spletne trgovine trgovec hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne trgovine:

  • ime in priimek,
  • e-poštni naslov,
  • kontaktni telefon,
  • naslov za dostavo,
  • arhiv komunikacije s trgovcem.

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. 

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Oglasna sporočila

Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj trgovec bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne;

Prav tako bodo:

  • jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Nagradne igre in tekmovanja

Organizator nagradne igre je trgovec. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

 

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

 

Obveznosti izžrebanca in organizatorja

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov dostave,
  • elektronski naslov
  • telefonsko
  • davčno številko

 

Dobitnik je navedene podatke dolžan posredovati organizatorju najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z Zakonom o dohodnini in Pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Dobitnik je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je dobitnik dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.

V kolikor dobitnik ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do dobitnika prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja.

Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov preko elektronske pošte soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Omejitev odgovornosti

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Trgovec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu kupcev štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.

Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko na številko 051 258 300 ali po elektronski pošti na naslov narocila@kupidanes.si. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov, Splošne uredbe o varstvu podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Spremembe Splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom osem (8) dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih (8) dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da kupec s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.

Trgovec posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Splošne pogoje poslovanja prično veljati dne 15. 9. 2020.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!